onsdag 19 juni 2013

Prima Prisma

Lampor, stolar och bord är saker som jag ofta fastnar för....och porslin...oj så mycket fint porslin det finns.

När jag bläddrade i senaste numret av Retro föll jag pladask för Gustavsbergs serie Prisma, formgivet (dekoren) av Bibi Breger. Verkar vara svårt att hitta delar till just den servisen men det gör det å andra sidan lite roligare:) Så nu får ni som leker runt på loppisar hålla utkik åt mig....aight!


Prisma finns både i grått (med rött) och i rosa (med rött) och självfallet är det den rosa varianten jag är ute efter.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren hos mig :) Vad roligt att du gillar armbanden!
    Vilken mysig blogg du har! Alltid lika roligt att hitta till någon "ny".
    Ha en bra kväll!
    / Vanja.

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag lite sugen att samla till mig själv. Väldigt söta koppar! Annika

    SvaraRadera
  3. Mycket söt!! Jag hänger ju mest på barnloppisar och där lär jag ju inte springa på någon kopp.. hehe.. Kram

    SvaraRadera
  4. Superfina :) . Hoppas du har det toppen. kram Linda

    SvaraRadera