söndag 16 juni 2013

Bloggmiddagen

I fredags var det dags för Lady Thirty´s bloggmiddag på Clarion Gillet i Uppsala.
Hur trevligt som helst och jättekul att träffa alla dom andra. Som vanligt i nya sällskap så blir jag osäker på mig själv vilket resulterar i att jag babblar mer än vanligt men roligt var det och jag var iaf inte den enda som pratade mycket:)


Bilden har jag snott rakt av Lady Thirty då jag visst mest fotade andras desserter under kvällen. Här är Carolina, Malena & Sara som satt vid min ände av bordet (övriga personer var Sara W, Johanna, Cissi, Lotta och Matilda , mer om dem i ett senare inlägg). Tyvärr är det ju svårt att prata med alla under en middag det blir ju med dem man sitter närmast men jag hoppas att få träffa övriga fler gånger. Matilda och jag hann iaf spana sigtuna-hus på hemnet innan det var dags för mat.

Med mig hem hade jag två välfyllda goodiebags vars innehåll inte hann fotas innan hälften av sakerna hade sprungit sin väg...tex så är elementet i hallen numer smockfullt av klistermärken, Storebror har gömt undan blinkande reflexer, lillsvägerskan har hårprodukterna och Lillebror har gömt dom fina "badskorna" från Vincent någonstans. Dessutom vann jag en barnbok som värdinnan själv har illustrerat och som jag har lovat Storebror att vi ska inviga imorgon kväll- så en recension lär komma inom kort.

Ännu en gång ett STORT tack till Maria för att du fixade med den här kvällen!

4 kommentarer:

  1. Åh!
    Tack till dig med!
    Superkul att du kunde komma och jag hoppas att vi ses snart igen!

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag satt preciiiis och läste i din blogg och så PLING fick jag en kommentar från dig i min. Läskigt! :) Ja men absolut, då får färglägga nästa gång! ;) Och picknick i trädgården, jag fixar!

    SvaraRadera
  3. Har inte gett klistermärkena till min son än. Han lär bli överlycklig :) Skoj att ses! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig kväll! Alltid lika roligt att träffa personen bakom ens favoritbloggar i verkliga livet.
    Vi har fortfarande vår date att se fram emot ;)
    Kram

    SvaraRadera