onsdag 23 januari 2013

Sköntont

Här sitter jag i soffan...och ja...här sitter jag liksom kvar. Idag kan jag förvisso röra mig en del, igår kunde jag röra mig lite knappt och med en hel del smärta, dagen innan dess ska vi inte tala om...då rörde jag mig inte alls...inte ens om det var nödvändigt.

Vad jag gjort? Jo det ska jag tala om för er. Jag har tagit både steg ett och två gällande att satsa på mig själv. Steg 1 blev ett cross-fitinspirerat pass som fick benen att vika sig och träningsvärken är inte av denna värld. Steg två var gårdagens dansinspirerade pass som tyvärr (pga av ovanstående träningsvärk) inte blev av den mest effektiva kvalisorten.

Känns bra....och skönt fast såklart ont också....fast sådär sköntont.

3 kommentarer:

  1. Ok, för att träningsvärk inte är särskilt angenämt, men det är ändå en ganska go' känsla då man vet att kroppen gett allt den har!
    Hoppas att det släpper snart. En promenad och lite stretch på det brukar hjälpa ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där känslan är ju som du beskriver! Ond-bra!
    Jag hade mitt sånt i går. Bättre i dag!

    Och du, HOPPAS vi ses i år! ;) Måste vi ju få till.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!! Får se vilken dag eller vilket år jag börjar träna ;)

    SvaraRadera