fredag 18 januari 2013

Köpenhamn

Fy farao så trött och kallt det känns idag. Snart ska vi ta oss en liten tur med bob och vagn innan det bär iväg till söta rara Sara och barnen.

5 dagar avklarade...3 kvar:)

Nu ska ni få se min fina fina poster som jag fick från bästa mostern med familj när jag fyllde 30. Harlequinmönster, Ferm Living och Köpenhamn....kan inte bli fel.

Vill ni se hur färgerna ser ut i verkligheten så kan ni kika här.

Och för er som inte redan vet det så kan jag berätta att danmark i allmänhet och köpenhamn i synnerhet ligger mig extra varmt om hjärta. Mor min är dansk och jag har även bott hos min moster med familj en längre tid under högstadiet och gått i skolan där nere. En väldigt passande present och från helt rätt personer med andra ord.

5 kommentarer:

  1. Såååååå himla snygg! Vill också ha! Undrar just om det finns en med Paris...har ju som bekant en viss förkärlek till den staden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr finns den nog bara med köpenhamn:( Gjorde för att hedra deras hemstad. Men det finns ju en fasligt massa andra fina posters med just Paris.... Var från början ute efter en med en karta över köpenhamn men det hittade jag ingen....däremot finns det ju med pariskartan:)

      Radera
    2. Insåg också detta och förstår hyllningen till hemstaden.
      Guide de la ville Paris står högt upp på min önskelista, men de är slut överallt. Med tanke på att ursprungspriset var väl tilltaget vill jag inte tänka på andrahandsvärdet. Men skam den som ger sig, en dag pryder nog kartan över Paris även min vägg!

      Radera
  2. Hur fina som helst! Skulle kunna ha den även fast jag inte ens varit i Danmark :)

    SvaraRadera