torsdag 29 november 2012

Tvångsshopping

Snö och kallt. Jag blev så gott som tvungen att åka iväg och kika på en kappa till mig så jag inte ska frysa när jag ska in bland vanligt folk i stan (fuljackor råder det ingen brist på;).
Som tur var så "råkade" jag hamna på Lindex....ännu mera tur var det att dom hade fått in en del av plaggen från Littlephant så att jag inte kunde göra annat än att fylla på Lillebrors garderob.
Tvångsshopping kan vara en mycket bra form av shopping.



Imorgon blir det stan igen...ska lämna tillbaka lite saker som vi inte använde på kalaset i helgen. Ska också ge mig på att försöka flirta till mig lite kapningshjälp på bauhaus...virkesköp...har fått för mig att bygga någon form av skafferi här hemma. Jag har inget val...fick en så fin present av svärföräldrarna att jag blir tvungen (åter igen dessa tvång av det trevligare slaget;) att rumstera om rejält här hemma i köket:)

3 kommentarer:

  1. Det var väldigt länge sedan jag var ute och shoppade för egen del. Visst har det blivit ett och annat nödvändigt köp men inte de där långa dagarna på stan. Behöver dock göra en sådan tur inom kort då alla julklappar skall införskaffas.
    Önskar dig en finfin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tvångsshopping är bäst! Då slipper man ha dåligt samvete... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad blev det till lillebror då? Du får visa ju! :-)

    SvaraRadera