onsdag 28 november 2012

Littlephant på Lindex

Inte helt otippat så älskar jag Camilla Lundstens märke Littlephant...hon verkar dela min kärlek för harlequinmönster:)
Tyg på metervara har jag funderat på länge, posters till barnrummet har legat i både en och fyra cyberrymdsvarukorgar och snart kommer det kuddar som jag vet kommer bli svåra att motstå.

Något jag hur som helst INTE tänker missa är alla underbara Littlephant-kläder som Lindex släpper nu i dagarna. Än så länge finns dom inte i webshopen men jag har hört att en del kläder ska ha anlänt till butik redan och banne mig om jag inte tänker klä Eliah i bla rosa/rödrutiga byxor i vinter.




Har i sann kataloganda kryssat för de plagg som jag helst vill ha. Koftan och klänningen är egentligen mina favoriter men även jag har en gräns för vad jag vill sätta på pojkstackaren;)
Vad ger du för betyg Maria?

ps: STORT plus för priserna som ligger på mellan 49 och 129 riksdaler

3 kommentarer:

  1. Gaaaah!
    Måste ju verkligen ta mig dit när de släpps! Mönstrena får såklart bra betyg av mig :)

    Tack för tipset!
    Kramkram

    SvaraRadera