söndag 22 april 2012

Det hanns med:

Ja inte kunde jag bocka av hela listan inte...men lite har hunnits med iaf:


  • En herrans massa löv har fraktats iväg från tomten.
  • Spaljen påbörjades...sen kom snön.
  • Neos nya säng är målad, ihopskruvad och står där den ska. Jisses vad många lager färg och jisses vilken tid det tog. Härom natten fann jag mig själv med penseln i handen kl 02 på natten.
  • Ett rätt rejält virkprojekt är slutfört...kändes lite som ett halleluja-moment.
  • Vi har gått några promenader.
  • Jag har stödsått gräsmattan
Sen har jag faktiskt gjort saker som inte hade listats, såsom klippt ned nyponhäcken, skruvat upp lampor, haft finbesök av en Jenny, pallrat mig iväg på 35-årsfest (hemgång 21...hade E med mig) och inte minst fått höra Lillebrors allra första skratt.

Idag ska vi hämta Storebror...som jag längtar efter den pladdrande lilla sötpapegojan!

1 kommentar:

  1. Men hjälp vilken aktiv helg, vad skönt det måste kännas! men du ger mig lite prestationsångest...:)
    Ha en fortsatt härlig söndag!

    SvaraRadera