fredag 24 maj 2013

Dags igen

Ja...man kan utan att ljuga det minsta säga att jag är en väldigt icke-frekvent bloggare. Jag vet inte vad det är. Jag har hur mycket inspiration som helst, tänker ut en hel drös med inlägg, tar kort, lägger tom in dem på datorn ibland och ja...sen händer det inget. Ju fler dagar som passerar utan ett inlägg desto svårare blir det....vet inte hur jag ska börja.
Tiden är såklart en faktor...


Lillebror har hunnit med att upptäcka glädjen i att gunga även om han till en början mest såg ut att tvivla på att dom där snörena verkligen skulle hålla:)

Nå ja....imorgon ska jag iväg med denna donna på bloggevent i huvudstaden...och då lär man minsann producera ett inlägg för att ha lite gott samvete. Ska bli väldans trevligt...åka iväg utan ett endaste barn och göra något bara för att det är roligt och inte för att det är en-bra-att-göra-grej-som-typ-storhandla. Så får jag umgås på tu man hand med en vän också....lyxigt värre.

Nu ska jag googla mig fram till var jag kan hitta den HÄR butiken...skulle väldigt gärna passa på att hitta dit när jag ändå är i stockholm.

update: tgr låg tyvärr alldeles för långt bort för mig....suck.

1 kommentar:

  1. Har hört att de ska öppna i Uppsala till hösten :D
    Då blir det närmare!

    Hoppas att mitt mail har nått fram till dig :D

    SvaraRadera