fredag 12 april 2013

En Ekologisk Fjäril

Dagen idag går då verkligen inte till historien som någon speciellt lyckad dag. Har efter många om och men...och snälla och jag vill bara...fått båda barnen i säng och lyckats få bort det mesta av Lillebrors kaskadkräkning i bilen.

Nu sitter jag utslagen i soffan och funderar inte så lite bittert över varför sådana här dagar alltid måste inträffa när jag är ensam med barnen....varför händer det aldrig när karl´n i huset är hemma och jag är ute och roar mig (läs handlar på maxi typ).

Ja...pappan i huset är ute och dricker öl och jag funderar på att ta en väldigt tidig kväll.



Som för att uppväga det tråkiga i att hela helgens planer har omkullkastats av magsjuka hos både Storebror, Lillebror och undertecknad kom Lindex med den roliga nyheten att dom börjar sälja skor från Kavat...jäj på den. Synd bara att inte dom fina fina skorna kan tillverkas i lite större storlekar...jag har en tydlig förkärlek för lära-gå.känga-modellen och hade gärna sett en stl 26.
I mina drömmar har barnen en skogarderob med Kavat-skor i en massa modeller och i en uppsjö fina färger så att det kan matchas i oändlighet. Verkligheten ser inte riktigt likadan ut.


1 kommentar:

  1. Hade jag inte alls hört talas om men måste såklart kollas in, om plånboken tillätt hade det funnits betydligt fler av det märket i barnens (och min) garderob :) Och så härliga i gult!

    SvaraRadera