lördag 9 juni 2012

Long time...no time

Jag har varit väldigt tyst...det är inte bara livet som kommit emellan utan jag har faktiskt haft ett stort projekt för mig. Projekt: ta körkort.
För 4 veckor sedan hade jag knappt suttit på förarplatsen, nu har jag kommit så pass långt att halkbanan är avklarad och båda proven bokade...om mindre än en månad är det dags och SOM jag hoppas få det där efterlängtade och minst sagt behövliga pappret i min hand.
bildkälla/source

Med 2 barn och 3 km till närmsta busshållplats och till dagis samt en karl som reser en hel del så förstår ni nog varför detta har prioriterats och varför det har varit så tyst både här inne och i era kommentarsfält.

7 kommentarer:

  1. Härligt att du har kommit så långt :) Hoppas du får körkortet på första försöket :)

    Söt bil på bilden också, en sån skulle man ha :P

    SvaraRadera
  2. Tänkte på dig senast igår. Livet går inte åt samma håll som jag. Men vi måste försöka ses. Håller tummarna för proven!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Wow, grymt bra jobbat! Håller tummarna för att proven går vägen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, allt detta på fyra veckor! Du är grym! Håller tummarna för att du fixar detta direkt så att vardagen kan förenklas lite...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    SvaraRadera
  6. Heja dig! Det där kommer du klara galant. Jag håller tummarna!

    SvaraRadera