söndag 1 april 2012

Morgonstund med guld i mun

Det börjar likna något här inne så då kör jag igång igen. Mina gamla inlägg kommer det dock ta ett tag innan man kan hitta här inne.

Dagen idag började bättre än jag kunnat drömma om: en Maja som vaknar FÖRE alla andra (ok lillebror låg och tittade klarvaket..men tyst!) pigg och utvilad...när hände det senast? Så jag och lillebror kunde gå upp och sätta oss med en kopp kaffe framför datorn i total tystnad. 10 minuter senare hördes storebrors fotsteg och nu 2 ½ timme senare har jag ruskat om karl´n med info att frukosten är dukad.
En tuffsig lillebror som behöver en omgång med hårborsten tror jag.

Idag kör vi hus/trädgårdsfix tillsammans hela familjen. Vår inne, vår i sinne...då trotsar man kylan och snöflingorna och bestämmer att nu...nu ÄR det vår.

7 kommentarer:

  1. Roligt att se dig tillbaka och här ser ju jättefint ut!
    Önskar dig en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, bilden är så mysig. Kan nästan känna doften av bebis. Magiskt!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag var inne på din gamla blogg och ser att du har Twist&Tango långklänningen, den mönstrade.
    Du vill inte sälja den?
    Kontakta gärna mig på amandaprimnell@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. AMANDA: Den är faktiskt redan såld så tyvärr.

    SvaraRadera
  5. Sötaste lilla tufsen! Nu kom jag på att jag glömde svara på ditt sms, som vanligt så läser jag och kan inte svara direkt och så glömmer jag bort... :-S Men så fort Isak vaknat så ska jag leta reda på mobilen! Kram!

    SvaraRadera
  6. Förresten så är bloggen jätte fin, gillar att det är så cleant och nyansen på det rosa. :-)

    SvaraRadera
  7. Men naaaaaw, guuuu va söt! och vad mkt hår!!! Var in här häromdan men det gick inte att få iväg kommentaren..: :( Jättefint här ju!

    Jag kan numera stoltsera som trebarnsmamma - en flicka kom den 18 mars! Så jag är i bebisbubblan kan man säga ;)

    Ha det fint o Glad Påsk!
    Kram.

    SvaraRadera