onsdag 10 oktober 2012

Hyllning för kreativitet och tro





Ibland har man tur och bara ramlar över imponerande personer. Idag föll jag handlöst för Tovelisa och hennes fantastiska kreativitet. Illustrationerna är underbara...vill ha varenda en (kan köpas här)...men egentligen är det inte själva talangen i sig som imponerar mest. Det är allt runt-i-kringande...från att sätta sig in i den tekniska delen, för att våga skapa, för att offra tiden och framför allt för ATT VÅGA TRO PÅ SIG SJÄLV och det man gör...att satsa. Att trots tvivel och motgångar ändå fortsätta.

Jag vill vara sådan...jag vill vara kreativ, skapa, lära mig allt och lite till, älska mitt levebröd...men nä jag tror inte på mig själv. Därför blir det aldrig något mer...och istället förundras jag, imponeras...och framförallt beundrar och gläds jag med dom guldkorn som jag som sagt har turen att hitta.

Malin & Mimmi...två andra (ni är fler...många fler) multitalanger som inspirerar så det står härliga till. TACK.

4 kommentarer:

  1. Ja suck, jag är precis lika dan, vågar inte ta tummen ur arslet!

    Kram Linda Fodor

    SvaraRadera
  2. Nämen, Malin, det är ju jag! Du är för gullig, tack <3

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Måste spana in!

    ps. du missar väl inte utlottningen av bästa eye make up removern inne hos mig :)

    SvaraRadera