måndag 17 september 2012

Friheten och en Marie

Tänk, varje dag blir jag lika lycklig i hjärtat när jag inser att JAG har det där fina rosa lilla kortet. Det där kortet som ger mig så mycket mer tid, så mycket mer frihet och så många fler möjligheter.
Idag tog den älskade rostprickiga lilla miniopeln både mig och smågrabbarna hem till den bästa Mu som finns: Marie.
Ett par snabba timmar med fika, förvirring, prat och en hög med barn gör väldigt mycket för själen när dom tillbringas med fina personer.
Neo har pratat om "den där...vad heter han nu igen...ja just det...Loke" i flera dagar och ikväll när det var nattningsdags och Storebror började rabbla upp alla personer som är bäst, ja då fick Loke minsann vara med där bland mamma och pappa och Lillebror och farmor och faster och andra braiga folk...inget dåligt betyg.

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar