onsdag 29 augusti 2012

Hög tid för högtidsplanering

Det är dags för oss att se till att Eliah får sitt namngivningskalas. Neo döptes men jag tror att Eliah får hoppa kyrkdelen.. inte helt bestämt än men JAG röstar för en ceremoni som vi hittar på "helt själva". Jisses vad vi är långsamma när det kommer till stackars lillebror men på något otroligt underligt vis kommer det saker emellan heeeela tiden.

Nu har jag iaf börjat inspirera mig själv (och ärligt talat så lär det nog vara jag och inte Mr A som sitter här på kvällarna och klipper, klistrar och roar mig:). Inbjudningar, teman, kakor, tårtor, lekar etc...SÅ roligt men samtidigt SÅ svårt att begränsa sig när det finns så mycket roligt man kan göra.


bild 1, 2, 3

Pinterest är största skatten just nu men jag blir jätteglad om ni vill dela med er av idéer, erfarenheter osv.

1 kommentar:

  1. Vi ska snart ha dop och börjar känna lite panik gör ju egen dopklänning. Sen mat och allt som ska fixas men har en snäll svärmor som hjälper mig :)

    SvaraRadera