tisdag 8 maj 2012

Plötsligt händer det.

Vaknar 05.25 då Lillebror vill ha mat. Matar, dricker kaffe, klär på mig själv och bebis. Gör iordning välling till Storebror som får "frukost" på sängen. Ytterligare ett barn blir påklätt. Jackor, skor, mössor åker på....barn placeras i vagnen och DÅ plötsligt har det hänt: jag har lyckats få iväg både mig själv och barn till dagis när kl precis slagit 07 och jag har inte ens ansträngt mig!

Solen skiner, andra laddningen kaffe är färdigbryggt och det här borde bara kunna bli en bra dag.

ps: väckarklockan ringde när vi hade kommit halvvägs på promenaden....bara en sån sak:)

1 kommentar:

  1. Wiho! Såna mornar är bättre än en vinstlott! Själv hade jag hand om en tuva som illvrålade för att hon inte fick gå till dagis i sina ballerinas... Hon kommer ju sakna dem HELA dagen!!! ;-) ses på tors! Är det ok om vi dyker upp där vid 9.30-snåret? Kram

    SvaraRadera