måndag 18 april 2011

Klassiker I Ny Tappning Eller Bara Lekfullt Glatt


Ok….just termosvalen här i livet hör kanske inte till dom svåraste men ändå. Glada, spralliga termosar med roliga former och ett väldigt lekfullt utseende kontra klassiker i stram stil men som mjukats upp iom nya fina pastellfärger…

Termosarna från danska Rice hittar du bla hos Fröken Fräken och Stelton-klassikern kan du klicka hem tex här.
Rent spontant så är det termosarna från Rice som kallar på mig då dom gör mig alldeles glad med sitt plastiga utseende men eftersom kaffet måste hålla sig varmt och jag vill ha en termos som håller så faller nog mitt val på den klassiska Stelton-termosen….inbillar mig att den måste vara bra när den hållt i så länge. När den dessutom numer går att få i finfin turkos eller ljuvlig rosa så är jag övertygad om att detta är ett förhållande som kommer hålla i längden.
Vad väljer ni?
ps: mitt presentkort som legat och väntat i 2 år!!!!! (något slags rekord som gissningsvis aldrig kommer kunna slås) kommer nu äntligen till användning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar