tisdag 4 juni 2013

Andra dagen avklarad

Andra dagen på fitnessfighten är avklarad...sånär som på ett mellanmål/kvällsmål som snart ska intas.

Maten: Känns som att jag gör i ordning mat mest hela tiden, kan ha att göra med hur icke frekvent jag gör detta i vanliga fall;) Om gårdagens mat var över förväntan så var dagens mat tyvärr inte ens i närheten av att förtjäna någon förväntan över huvud taget: blä!
Sötsuget: Misstänker att jag kommer drömma om kanelbullar och kafferep inatt.
Träningen: Ja fy fabian vad tungt det kändes idag. Fast skönt ändå eftersom jag tyckte att träningen kändes lite väl mesig igår...vilket är lite småmärkligt eftersom det var precis samma övningar. Tror att jag hittade rätt med andningen idag och lyckades koncentrera mig mer på att spänna mage/svank. Blev även mycket bättre då jag körde upphopp/burpees mellan varje övning och därmed höll en hög puls.

Imorgon kör jag på samma frukost och mellanmål som igår och kommer även lägga träningen på förmiddagen då Andreas är ledig. Superskönt att inte behöva köra igång runt 20.30.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar