onsdag 20 mars 2013

Uppiggande barnrum

Inte klokt vad det har härjat sjukdommar här i Leialand sista tiden...11 dagar i sträck med feber och innan dess hann vi vara friska ungefär en vecka efter influensan.
Storebror som precis har börjat piggna till får repa sig ordentligt hemma hos mormor och morfar i dalarna och jag har precis lämnat en frisk och jättepigg Lillebror hos farmor i några timmar så att jag kan få lägga min värkande kropp platt på rygg en liten stund.

Med snö som yr utanför fönstret och minusgrader som tyvärr kryper in i huset fick jag mig iaf en ordentlig dos inspiration och vårkänslor ur senaste Åhlens Magasin.




Färgerna, mönstrena....ren perfektion och jag vill helst bara kasta bort febern och gå loss med rollern på dörrar och väggar, snickra en hushylla och sy fler vimplar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar