lördag 19 januari 2013

Kallt så in i bängen

Sjuttsingen vad det är kallt ute. -27 imorse och då ställde jag in allt vad planerade pulkaåkningar och andra utomhusbestyr heter.

Istället har jag bläddrat i nya elloskatalogen (väldigt snabbt bläddrat förvisso)... och hoppsan vad det har rasslat till på inredningsfronten där! Hur mycket fint som helst.

Just nu är jag mest kär i det här överkastet...så fint att jag dör en smula och dessutom hade jag kunnat vira in mig i det nu och sluppit frysa. Eller ja...om barnen hade tyckt att det var ok att mamma bara satt invirad i ett överkast så hade det fungerat iaf.


Och eftersom jag helst bara vill ha det över halva sängen så skulle jag komma undan med 499:- vilket är helt ok....speciellt med tanke på att man aldrig betalar fullpris hos Ellos...galnare företag när det kommer till att skicka ut rabattkuponger och rabattkoder finns knappast.

2 kommentarer:

  1. Så fint och väldigt billigt!/ Annika

    SvaraRadera
  2. Håller med. Så fint! Och alla dessa rabatter...man nästan tröttnar ju på hur billigt man ska få allt :)

    Kramar

    SvaraRadera