måndag 26 november 2012

Bara Jag & Lillebror

Storebror är på semester hos sin mormor & morfar medan pappan i huset har flugit till Tyskland för en veckas utbildning. Därmed är det bara jag och Lillebror hemma, rätt fantastiskt att plötsligt få tid att umgås bara med honom...utan några dagistider att passa och utan den där splittrande känslan när man känner att man inte är tillräcklig för någon.


Lillebror blev 11 månader igår och om tiden kändes knapp med Storebror så är det inget mot hur snabbt tiden går med andra barnet. Just nu kryps det en hel del men ännu mera ska man stå upp...mot allt och hela tiden...gärna ska man försöka göra lite mer än man kan och det där stackars huvudet får mycket stryk just nu... så mycket att jag ska försöka hitta en mjukishjälm som skydd.

Fast det är klart...hur mysigt vi än har det så saknar vi Storebror så in i norden och pappan får gärna komma hem igen han också:)

3 kommentarer:

  1. De är så sanslöst fina dina små!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ÅH så söt han är, lilla Eliah! Jag håller med dig om barnrummet! I Eliahs rum har vi massor med färg! Där ska det vara färg tycker jag!

    Hoppas att ni har det mysigt tillsammans!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. SÖTNOS! Så tråkigt att vi inte kunde ses nu i veckan... Och jag väntar ju bara nu på att Isak ska få han också... Så lagom tills jag fyller år kanske vi kan få till en dejt? Eller... Ska vi ta en barnfrikväll på stan någongång när mr A kommit hem? Ta ett glas vin eller så? Äta något? Det vore väl nåt! :-)

    Kram!

    (Just det, sorry att jag är dålig på att kommentera, men det funkar inte på blogspot via min mobil av någon anledning, men jag läser iaf! :-) )

    SvaraRadera